Can Taulé Serveis

13/12/2015

13/12/2015 El motoclub Can Taulé va organitzar aquest passat diumenge dia 13, tandes de entrenaments, esmorzars i dinars on tota la recaptació va ser per la MARATÓ DE TV3, va ser tot un èxit i una matinal molt moguda que cal agrair també a la colla de motos i quads de Calaf .Que amb la seva presencia, 20 persones van contribuir amb la MARATÓ. La colla de Calaf van aconseguir recaptar 330€ i Motoclub Can Taulé 635€ . L’Àrea de Motor i Motoclub Can Taulé agraeix a tothom que va fer possible recaptar aquest dines per la MARATÓ .

05/12/2015

5 /12/2015 El pilot de motocros Ramon Brucart, reconegut internacionalment, conjuntament amb l'àrea de motor Can Taulé, organitza un curset de motocros.

01/11/2015

1 /11/2015 coincidint amb la festa de la castanyada, el Moto Club Can Taulé va organitzar la seva ultima prova de l'any, amb la organització del 4rt Motocros de Can Taulé, prova puntuable per la Lliga Catalana de Motocros de les categories grans. Al ser la ultima del Campionat , va ser una cursa molt decisiva. Va ser tot un èxit amb un total de uns 80 pilots, que van lluitar per guanyar. La cursa s'iniciava a les 9 del matí amb els entrenaments lliures. Seguidament es van fer els entrenaments cronometrats, per tal de fer l'ordre de la graella de sortida. Un cop fets els entrenaments cada categoria van relaitzar 2 manegues de carrera de 20 minuts+2 voltes cada una, excepte les categories de Mx 3, Mx4 i Mx5 que les 2 manegues van ser només de 15 minuts+2 voltes. Al voltants de les 14:15h es va celebrar l'entrega de premis. Elisson Medeiros es va adjudicar totes dues mànigues i va ser el gran protagonista a MX1. Joe Lleonart i David Noguera van completar el podi d'una categoria que va reunir fins a 23 pilots en pista. Joan Altés va demostrar una gran superioritat a MX2, on va adjudicar-se les dues mànigues del dia. Aleix Canals va finalitzar la prova en segona posició, mentre que Biel Ferrer va completar el podi. Daniel Royo (MX3) va ser el pilot més ràpid, seguit de Marc Santaularia i Javier Jiménez. Josep Cobo va aconseguir vèncer les dues curses de MX4, per davant d'Eduardo Torrente, segon, i Josep Folch, tercer. Narcís Sánchez, Jordi Casas i Eugeni Majó van dibuixar el podi de MX5, amb clara victòria de Sánchez, el qual es va imposar a totes dues mànigues. Finalment, a MX Obert, la victòria final va set per Lluïs Riera, seguit de Pau Doñate i Jordi Redón. Després dels resultats de Can Taulé, sabrem el nom dels guanyadors de cada una de les categories de la Lliga Catalana de Motocròs.